Social Media

Early Fall Inspo

fallinspo1 
Krásné ráno moje milé čtenářky♥
Doufám, že si užíváte nedělní nic-nedělání. Já jsem měla pracovní sobotu a ještě ke všemu jsme se po 14 dnech vrátily od taťky, takže můj pokoj teď vypadá jako po výbuchu. Kufr uprostřed pokoje, oblečení všude, spousta kosmetiky na roztřídění & poletující papíry do školy, která mi už za chviličku taky zase začne. Do toho bych si ráda uklidila a přeorganizovala pár šuplíků, vyluxovala a zabalila celý pokoj do podzimu. Nemůžu se dočkat, až si koupím nějaké nové vosky do aromalampičky a povléknu peřiny do nového☺

Vypadá to, že mám před sebou celkem nabitý den, nehledě na to, že bych si ráda stihla i zacvičit/zaběhat a šla spát kolem osmé, protože mám zítra práci už od 4. Takže budu raději už končit a vy si užijte podzimní inspo (s pár letními záblesky) a odpočívejte, čtěte si, koukejte na seriály, popíjejte teplé čaje a kávu, nebo se vrhněte na podzimní úklid jako já, ať v tom nejsem sama😉

inspofall 
Více na mém tumblr
Pusu
G

2 komentáře

Instagram

Theme by STS