Social Media

White&Denim

o10

Jaký pěkný víkend mám za sebou! Jelikož předpověď počasí nebyla zrovna stvořená pro výlety a slunění se, v plánu byl hlavně úklid a odpočinek. Musím se poplácat po ramenou, že jsem zvládla protřídit a uklidit celou šatní skříň (a že to byl boj), zapsat, jaké dárečky pro mé blízké se mi doma nashromáždily a (prvních pět dárků k Vánocům nakoupených, ano jsem blázen😇). Kromě odpočinku s rodinou u telky nebo čtení si knížky v posteli jsem v neděli ale stihla i dlouhý brunch s kamarády a rodinnou oslavu, která se nakonec taky docela protáhla. Přesně ve chvíli, kdy jsme se chtěli zvednout a vyrazit domů na kolech, se zvedl vítr a venku to vypadalo na konec světa. Vůbec to ale nevadilo, když máte záložní plán v podobě další skleničky vína a hraní Černých historek!

Nový týden jsem začla nejlépe, jak jsem jen mohla - hodinovým tréninkem s N+TC, Xhitem i Gymra, výbornou snídaní a mými oblíbenými blogy. Teď mě čeká ještě pár věcí k zařízení a hurá do práce. Ale dovolená se blíží, jupí jupí jupí!

Ale abych nezapomněla - jak se vám líbí outfit? Fotily jsme ho se ségrou v nádherné Gironě, o které vám ještě napíšu♥

top - H&M slevy - v HK ještě pár kousků je
sukně - Mango (Answear)
sunnies - H&M
kabelka - Mango
boty - Adidas (Answear)

o14

o11

o13

o12

o8

o7

o6

o4

o3

o5

o2

o9

o1

Přeji krásný start do nového týdne!
G

3 komentáře

  1. Má někdo hezčí nohy? NEE!! <3 Outfit boží!

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelý outfit a fotky :) Veľmi sa mi páči kombinácia s teniskami, riflové sukne sú krásne, mala by som si aj ja už nejakú kúpiť

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  3. Moc moc ti to slusi Gabi a krasny fotky! Do te sukne jsem se uplne zamilovala. <3

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS