Social Media

Summer Check-List

2017-07-24 10.13.17 1

Jak užíváte prázdniny?
Pracujete, dovolenkujete nebo relaxujete? Já nemůžu uvěřit, že už bude brzy červenec pryč. Ten čas tolik letí, když stále někde pobíháte, pracujete a zároveň se snažíte z prázdnin a teplých dnů vytřískat co nejvíc! Sepsala jsem letní check-list věcí, které bych ještě ráda stihla, nebo si naopak už můžu odškrtnout. Schválně mi dejte vědět, co si můžete odfajfkovat vy a jaké jsou vaše #summergoals toto léto.


2017-07-24 10.13.15 3

Udělat vlastní letní playlist. A možná bych se s ním s vámi mohla podělit, co říkáte?

Užít si letní festival. 3x splněno - Fingers Up, RFP, Colours - myslím, že letos už mám odfestivalováno dostatečně a nejlíp, jak to šlo! Takže co příští rok nějaký zahraniční?

Vyzkoušet nový drink. Na holčičí večer jsem přitáhla dvoulitrovej bílej rum (z alkohol.cz, kde mají mimochodem fakt obří výběr - děkujiii) a poprvé jsme s holkama (Kristý a Káťou♥) ochutnaly strawberry daiquiri. Chcete recept? Je to šíleně jednoduché. Do mixéru dáte panáka bílého rumu, hrst jahod, 3 lžičky limetkové šťávy a cca 6 kostek ledu. Pro cukříko-lovery ještě přidejte třtinový cukr, ale my si to vychutnaly v sugerfree verzi. A musím říct, že to docela leze do hlavy,  hlavně když to popíjíte brčkem.

2017-07-24 10.13.13 1

2017-07-24 10.13.11 1

2017-07-24 10.13.15 2

Grilovat venku! Kromě jednoho oběda se ségrou jsem snad letos ještě pořádně negrilovala a to se musí napravit! Co si nejradši v létě připravujete?

Najít skvělou knížku. Už se těším, až budu v srpnu na dovolené ležet na pláži a číst a číst a číst, až budu existovat spíš v samotném ději než ve skutečnosti.

2017-07-24 10.13.13 2

2017-07-24 10.13.19 1

2017-07-24 10.13.17 2

Upéct něco sladkého z ovoce ze zahrádky. Done! A jak jinak než můj nejoblíbenější banana bread. Ale ráda bych vyzkoušela i něco jiného - a třeba z borůvek, mňaaam!

Poznat nové město. Myslím, že za Barcelonu můžu odškrtnout, ale ráda bych se podívala ještě někam v ČR.

Jet na hory. Miluju prochozené dny v horách, úžasné výhledy, zeleň všude okolo, sbírání borůvek (zase ty borůvky😇) rovnou do pusy, vůni lesu a ten večerní unavený pocit.

2017-07-24 10.13.11 2

2017-07-24 10.13.10 1

2017-07-24 10.13.09 1

Užívat si no-makeup dny. Protože kdy jindy za celý rok nejsem zelenobílá, ale krásné opálená? Haha.

Oslavit ségry osmnáctiny. To si žádá nějaký další letní drink, bomba dárek a hlavně další společný čas a hromadu srandy!

Užívat si každičkou minutu prázdnin. Se ségrou jsme odstartovaly prázdniny doslova hned potom, co dostala vysvědčení a od té doby jsem měla vážně jen minimum dnů, kdy bych neměla nic naplánovaného. A i teď se snažím něco vymýšlet na všechny volné chvíle, kdy nejsem v práci. A jak to zatím vypadá? Best summer ever♥

2017-07-24 10.13.07 1

Doufám, že vaše léto je zatím taky jeden velký zážitek, na který budete vzpomínat po zbytek roku.
Pusu
G

PS: Víte, že v pondělí odbylo 5 měsíců do Vánoc??!! ...just sayin'😂

1 komentář

  1. Panebože o Vánocích mi nemluv, já na ně myslím už teď a jsem jimi jak jinak než posedlá. :D Super fotky i cíle! Já si určitě můžu odškrtnou třeba tunu přespávaček, spoustu čtení nebo pečení. Ráda bych stihla ještě nějaké letní kino a větší výlet. :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS