Social Media

Easy Day

116-1

Happy Tuesday!
Jak jste odstartovali nový týden? Já poměrně dobrými zprávami, prací, časem s rodinou a dnešek konkrétně workoutem s N+TC (a trofejí za 12 000 odcičených minut:D), jahodouvou snídaní a 12. dílem 13 Reasons Why. Do práce jdu až za 3 hodinky, takže snad stihnu připravit ještě další články, naobědvat se a nachystat si věci na zítřek. Je super mít uprostřed týdne jeden den volna a ještě lepší je ho využít pořádně. Takže hurá směr Praha za mojí Kristý! Ale víc vám povím až příště♥

Po dlouhé době tu jsem dneska s outfitem, fotili jsme ho snad už před dvěmi týdny, kdy byl nádherný den, sluníčko hřálo a my si ho užívali stejně jako sebe navzájem a pocit, že dneska se nic nemusí! Všechny kousky mám ve skříni už poměrně dlouho, takže úplně stejné espadrilky nebo kraťásky už asi neseženete. Kabelku jsem dostala k Vánocům od ségry, náramek od sestřenky, ale top z H&Mka je novějším kouskem a v obchodě ho podle mě stále ještě najdete. Co se espadrilek týče, hodně krásných jsem jich našla na Answearu. Já osobně pokoukávám po těchto. Teď je na ně navíc sleva, takže o nich uvažuji víc než dost O:)
Jinak se mi teď sešlo doma víc nových kousků, měli byste zájem o nějaký NEW IN?☺

116-6
116-4
116-8
116-3
116-5
116-2
116-7
116-9

Top, Sunnies, Espadrilles - H&M
Shorts, Bag - Mango

Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jak se vám outfit líbí!
Mějte se nádherně!
G

4 komentáře

  1. Super Outfit :) Moc ti to sluší a ta rtenka to jen krásně doplňuje :)


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  2. Outfit je super, jde úplně vidět tu radost z volna a dobrého počasí, sluší ti to! :D A já mám tenhle týden tedy úplně zaplácaný učením, takže se jen modlím, ať už mi taky začnou prázdniny...!
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS