Social Media

2 happy weeks

Krásné pondělí!
Jak jste si užili sluníčka? Doufám, že víc než dost a jste pěkně opálené. Já jsem si před chvilkou zapisovala zpětně všechny akce do diáře a byla překvapená, kolik toho stihla. Tento i minulý víkend byl víc než skvělý a pracovní dny utekly jako voda a podařilo se mi do nich vmáčknout i spoustu chvil s kamarádkami a rodinou, za což jsem nesmírně ráda. Snažím se být co nejméně doma, protože jakmile mám nabitý plán, doma jsem pak víc produktivní a všechny nezbytnosti splním. Zatímco když mám úplně volný den jen sama se sebou, většinou to dopadne tak, že nic neudělám a jen celé hodiny koukám do mobilu. Zkrátka když mám moře hodin volna, nedokážu je správně využít, jako když mě tlačí čas. Prosím řekněte, že to máte někdo taky tak!
S dnešním hlášením asi už končím, o všem ostatním se dočtete přímo u fotek♥

56-3
Už začíná období, kdy se bude dát běhat jen ráno nebo večer. Ale hned takhle po probuzení má ten běh něco do sebe!

56-5
Dvoudenní výlet do Prahy za Kristýnkou, se kterou jsme stihly probrat to nejnovější v nádherné kavárně Momoichi a skočit na schůzku s FAnn parfumerií. Nemůžu se dočkat, až vám ukážu některé z novinek! Máte se na co těšit!

56-6
Po schůzce jsem letěla za druhou dlouholetou kamarádkou, se kterou jsme povečeřely a zašly i s jejími kamarády na FuckUp Night. Byl jste někdo?

56-4
Míše ještě jednou děkuju za přespání v jejím kouzelným bytečku, ze kterého jsem se vydala ještě za mojí Terezkou♥ do Phill's Corner, kde byla zrovna příšerná obsluha, ale na ten mrkváč mysím stále:D. A mám takový dojem, že jsem ti Teri zapomněla pochválit šaty, takže doufám, že to teď čteš!

56-2

56-9
S miláčkem na procházce před veterinou, kde jsme teď až moc často:(

56-1
Po několikaměsíčním cvičení s Rebeccou Louise jsem se zase přesunula k mému milovanému N+TC a začínám se konečně cítit trochu silnější!

76-1
#sundaybreakfast

56-7
Víkendový výlet s mamkou a bráchou do Pardubic - na Kuňku, na pardubický zámek, do Tyršáků a samozřejmě i do nádherné Galerie Café. Není nad strávený čas s rodinou! S mamkou jsme se vyhřívaly na lavičce a povídaly a povídaly, zatímco brácha blbnul na hřišti (a my od něj měly chvilku klidu:D).

76-910

76-9

76-8

76-7

56-8
#breakfasttogo
Další víkend jsme se ségrou vyrazily do Prahy a plán byl přesnej - užít si sluníčka co to jde! Opalovaly jsme se na šlapadlech, zašly si nacpat bříška do WineFoodu a nakonec ji vyběhat na The Color Run! Běželi jste?☺

76-5

76-6

76-4

76-3

76-2

56-14

56-13
Se sis&jednorožcem / S Kristý, která je takovej můj "pertner in crime". Před týdnem jsme byly představit The Color Run v Óčku a nebudu vám lhát, nervózní jsme byly hodně :D!

56-11

56-10

56-12

A s barevnou fotkou se s vámi loučím! Všímavějším neuniklo "Krásné pondělí" v úvodu O:). Čas na dopsání článku jsem měla až dneska. Tenhle týden se nakonec proměnil v bláznivej kolotoč, kterej skončí možná tak příští víkend. Jen v sobotu mám volno a vážně hodně doufám, že nebudu muset nic řešit a naplno si ho užiju. Už teď jsem emočně i fyzicky strašně unavená.
Takže jestli i vy máte teď frmol, mám pro vás vzkaz: "My to dáme!" a pamatujte, že zdraví nás a našich blízkých je to nejdůležitější, všechno ostatní nějak vždycky dopadne. Tak buďme šťastní za to, co máme♥
G

3 komentáře

  1. Já jsem šťastná za tebee! Už ať je klid a můžeme něco podniknout! Boží fotky, again! <3

    OdpovědětVymazat
  2. S těma volnýma dnama to mám stejně! Jakmile není něco v plánu, tak jsem schopná den doslova zabít na soc.sítích nebo čuměním na videa, úplně zbytečně. A pak jsem na sebe akorát tak naštvaná... :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Diary of M

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásně fotky :) A já to mam přesně tak, pokud me tlačí čas stíhám toho mnohem víc než když si řeknu, že si dam den pohov, abych stihla ostatní věci a ve výsledku nic neudělám :(! :D Takže sama opravdu nejsi :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS