Social Media

Last days in pictures

Krásný středeční večer!
Dlouho jsem se zase neozvala, ale teď - ovíněná Aperolem - myslím, že je konečně ta správná chvíle:D Po delší době se zase cítím o něco líp. Co neudělá jedno hezké odpoledne s kamarádkou že? A dál už bych zase ty moje "nálady" asi víc nerozmazávala. Prostě to je život, jednou nahoru, jednou dolů. A já stále věřím v to, že ty špatné věci jsou tady od toho, abychom si víc vážili těch hezkých momentů a že teď už se vážně začne blýskat na lepší časy! A jaké byly ty světlejší chvíle, se můžete podívat zrovna teďka!

105-3
105-5
SmetanaQ. Řekněte mi prosím, jak se vám tam líbí a co vám tam chutná, prosím. Já jsem tam totiž tak spoko nebyla, ale všude na instagramu slyším samou chválu.

105-4
105-7
105-8
105-2
Miluju♥

105-6
Oblíbené jeany

105-11
Rodinná oslava, kde jsem se totálně přejedla O:)

105-1
Můj první cheesecake♥

105-17
S Kristý jsme byly pozvané na narozeninovou oslavu Raffaella, která se konala v nádherných prostorech Soho Prague. Obě jsme vzaly své drahé polovičky, se kterými jsme dál pokračovaly do bistra Špejle, kde nás to úplně nadchlo! Už se těším, až tam skočíme i na nějaký drink!

105-9
105-16
105-10
105-12
105-13
Nejlepší svačinová kombinace!

105-14
Jeden pražský brunch v Marthy's Kitchen.

105-19
Před necelými dvěma týdny v Praze s rodinou♥ Užili jsme si nádherný den na náplavce a v Muzeu Grévin (bráchovi jsme k narozeninám nadělili návštěvu výstavy Pat a Mat).

105-18

PS: Nakonec jsem stejně byla samozřejmě tak unavená, že jsem šla radši spát a přidávám článek až druhý den večer. Takže...Krásný čtvrteční večer a užijte si víkend! Mně čeká opět Praha, škola, ale i randíčka s kamarádkama♥
PPS: Ovíněná Aperolem se asi neříká co?:D

Mějte se nádherně!
G

4 komentáře

  1. Super fotky, moc se povedly!!! Moc ti to na vsechn fotkach slusi a u tolik dobryho jidla dostanu hlad, hehe. ;) Tvoje randomy mam moc rada!!! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, raffaelo milujem. Skvelé fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ovíněná aperolem, hah :D Cheesecake vypadá božsky, určitě byl výbornej. Jestli máš ráda mák, tak doporučuju zkusit makovej (inspirace z Bistra proti proudu :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Ovíněná vínem...opivená pivem... ale co Aperol? :D hezký článek!

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS