Social Media

SISTERS IN WARSAW

2711-15 
Krásný čtvrtek!
Včera ráno jsme se ségrou vrátily z našeho krátkého výletu do Varšavy. Po osmihodinové cestě v noci jsem byla včera trochu jak praštěná, ale nakonec jsem měla super den! Velká snídaně se ségrou a přítelem, vybalování, oběd ve VeggGo, cvičení a nakonec dokonalá večeře s P v Hradci v Šatlavě♥. Dneska už bohužel musím trošku pracovat (docela blbý, když mám dovolenou:D), ale odpoledne mě čeká kafe se sestřenkou, takže si nemám na co stěžovat.
Přála bych si, abychom se ségrou ve Varšavě fotily mnohem víc, ale stačilo na 10 vteřin vyndat ruce z kapsy, nedej bože sundat rukavice a na další půlhodinu jsem je měla zmrzlý, až to bolelo. Ale co nemám ve foťáku, to mám v hlavě a vzpomínky z další úžasný mini dovolený s nejlepší ségrou na světě jsou moje navždycky☺

271-17
271-18
Best place ever!!

271-16
Palác kultury a vědy

271-14
271-13
271-11
271-12
Celá Varšava byla ještě stále vánoční! Sice už v téhle náladě nejsem vůbec, ale i tak to mělo kouzlo.

271-10
271-7
271-6
271-19
Hlavní důvod našeho výletu - Leroy Sanchez. Boží koncert♥

271-9
271-5
271-3
271-4
Když jsem si dopředu četla různé články z Varšavy, všude se psalo, že příliš krásné město neuvidíme. Rozhodně jsem navštívila hezčí města, ale i tak má Varšava svoje krásy a specifika, která jinde neuvidíte. Staré město je vážně hezké, v centru nás zase překvapily samé mrakodrapy a obří silnice. No vážně, přejití přechodu trvá věky:D

271-2
271-1

Tipy na závěr:
Počkejte si na ty nej tipy na jídlo ve Varšavě, ukážu vám 2 kavárny a jednu restauraci!
Ubytování je ve Varšavě vážně levné!
Pokud možno..snažte se, abyste nemuseli odjíždět ze západního nádraží. Byl to jeden velkej horor. Dvě mladý holky, půl dvanáctý v noci a plno hodně divných lidí v čekací hale a před ní. Takhle jsem se naposledy bála snad v Neapoli, ale tam jsem vedle sebe měla aspoň přítele. Ale dokážete si představit, jak jsme si oddychly, když jsme nasedli do našeho busu a byly už v bezpečí.
Jestli máte rádi nakupování, můžete se do Varšavy začít těšit☺
Projděte si ulici Nowy Swiet.

Mějte nádherný pátek a těšte se na ty food tipy! Budou se vám sbíhat sliny♥
G

10 komentářů

  1. Je, vypada to jako super vylet! Urcite jste si to moc uzili... ;) Ve Varsave jsem teda jeste nebyla, ale diky za tip! ;)
    Sandra / http://shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada, ze jste si to fakt uzily :) Naposledy jsem se segrou byla v lete v Rime, tak jsem zvedava na letosni prazdniny :) Kazdopadne mi ty barevny sudy pripominaji keep cupy :D A moc se tesim na dalsi tipy, mam v planu Krakov a Varsavu v lete :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee Řím♥ tam jsem byla s přítelem, ale určitě bych se tam ještě někdy ráda podívala!!:)) Krakov mě taky láká☺ A to s těma Keepcupama by mě ani nenapadlo:D ale máš pravdu:D

      Vymazat
  3. Krásné fotky Gábi, to s tím focením úplně chápu :D <3 Těším se až budeš vyprávět!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kristýý♥ Já se taky těším, až se konečně sejdeme!!

      Vymazat
  4. Krásné fotky! :) Taky mě překvapilo, že ve Varšavě mají ještě Vánoce! :D Jinak z fotek mi přijde, jako docela pěkné město. Těším se na ty kavárny, co jste prozkoumaly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo je!! Jak jsme četli, že ani moc není, tak nás nakonec Varšava fakt překvapila a moc se nám tam líbilo☺ Na jaře tam musí být ještě krásněji:)) Ve středu bude první tip☺

      Vymazat
  5. Díky za hezký travel tip - a určitě i levný, protože polské ceny jsou pro cestovatele ráj :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fotky mi úplně evokovaly vzpomínky na to, když jsem před pár lety odpověděl na nabídku praca Warszawa a několik let jsem do Warszawy dojížděl pracovat. :) Nádherné město a hlavně Poláci jsou super lidi. :) Jedině s čím jsem trochu bojoval bylo místní jídlo. Polská gastro mě teda na zadek úplně neposadila. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS