Social Media

December Inspiration

712-1

Krásnou středu!
Tak i když jsem naposledy psala, jak mi je úplně jedno, že místo spaní v noci jen kašlu a rýma se mě taky ještě nepustila, nakonec nemoc vyhrála a já jsem celý týden doma. I když se pořád necítím o tolik lépe, chtěla jsem dnes aspoň upéct nějaké cukroví, když už jsem zavřená doma. Tak snad na to budu mít energii, zatím i snídání představuje extrémně namáhavou činnost;). Na pobíhání všude možně s foťákem v ruce se zatím taky moc necítím, tak jsem pro vás připravila aspoň inspo post, který jsem ale stejně plánovala. Podle mě inspirace není nikdy dost a já si k tumblr zalezu vždy alespoň jednou týdně O:). Nevím proč, ale pokaždé mám potom úžasnou náladu a chuť se pustit do čehokoliv!

PS: Kdo už taky nemyslí na nic jiného než na Vánoce??
PPS: Kdo už peče cukroví?

inspo
Kdo by chtěl inspirace ještě víc a víc, sledujte mě tady :)

Mějte se krásně a ať nejste nemocňákové jako já!
G

4 komentáře

  1. Já tak miluju prosinec! Všude to svítí, voní a je to takový relaxační období ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, je mi moc lito, ze jses nemocna, ale urcite si to uzij i presto! Vanoce miluju a na jejich pocest momentalne tocim vlogmas... Jinak zitra jsem si vyhradila celej den na cukrovi!!! ;)) Diky za inspiraci, skvelej vyber!
    xoxo
    Sandra / http://shineoffashion.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tak přeju brzké uzdravení, Gábi! :) Péct cukroví budu až týden před Vánoci a letos se na to obzvlášť těším, protože to budou moje první veganský Vánoce, tak jsem zvědavá, jestli se mi něco povede :) Každopádně u tebe chytám celkem "christmas mood" :D

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu nádherná inspirace, já jsem teda poslední dobou přesídlila spíš na Pinterest, ale i tak tě chápu, tohle projíždení podobných inspirativních obrázků úplně miluju, a taky mě to vždy nakopne! U nás už se teda peklo! :) A ať je ti lépe! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS