Social Media

Palm Leaves in Budapest

167-10

Čauky!
Jak užíváte prázdniny? Já mám za sebou první dovolenou a právě jsme už s Petříkem na druhé. Jak asi víte z instagramu, strávili jsme několik dní v Budapešti a zamilovali si ji♥. Ségře by se tam prý líbilo bydlet a já se musím přiznat, že po těch čtyřech dnech s ní musím asi souhlasit. Tak krásné město! Krásné budovy, vše je takové velké, nádherné budovy s udržovanými zahradami kontrastují se starou tramvají a metrem, tržnice s voňavým ovocem, zeleninou a jejich typickými pokrmy. Mohla bych pokračovat a asi i budu, ale až zase příště! Dnes bych vám ráda ukázala fotky outfitu, který jsme vyfotili v den, kdy bylo asi největší horko. Lehký overal byl teda nutností a nový batůžek skvělým parťákem na poznávání města! Overal mi vlastně půjčila ségra, já tolik vzorovaných věcí nemám, ale k létu mi vzory a barvičky sedí a all black outfit na mě uvidíte těžko. Fotky jsme fotili u Rybářské bašty, na kterou jsem se těšila snad nejvíce. Takové trochu pohádkové místo, jen jsme zrovna chytli velkou vlnu turistů (Důvod proč jet do Budapeště znovu? ;) A třeba tam jít večer a vidět druhou stranu se sídlem parlamentu krásně osvícenou?). Více vám to tu ukážu příště a povím, co jsme všechno dělali!

167-6
167-9
167-11
167-14
167-12
167-7
167-5
167-2
167-4
167-3
167-13
167-1
167-8

Playsuit, sunnies, rings, necklace - H&M
Bagpack - Zara
Shoes - Adidas Superstar
Watch - DKNY

Brzy se zase ozvu♥
G

4 komentáře

  1. Nádherné fotky a overal ségře nevracej, sluší ti :D Už se těším, až budeš povídat zážitky z Budapešti <3

    OdpovědětVymazat
  2. Overal je krásný! :) Podobný batůžek jsem si před pár měsíci koupila v Zaře, ale nebyla jsem si jistá, jestli ho unosím, tak jsem ho vrátila...teď si říkám, že jsem možná spěchala :D Do Budapeště se chystám příští měsíc, takže už se těším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je můj nejoblíbenější outfit ze všech! :) A mám úplně stejné pocity z Budapešti, taky si dokážu představit tam žít :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS