Social Media

LOVE(LY) DAYS

Čauky!
Jaký je váš začátek prázdnin? Já jsem včera měla pracovní den, ale už mi zbývá jen pondělí a volno na více než dva týdny je tady! Ani nevíte, jak se těším na to, že na chvilku vypnu a nebudu mít neustále v hlavě milion věcí, které musím udělat a stresovat se z nich. Ale ne že bych se měla nějak extra špatně. Mezi prací a školou jsme si s přítelem stihli udělat hezké dva dny v Praze s bohatým programem a myslím, že to byl jeden z nejkrásnějších společných výletů! Hlavním důvodem, proč jsme tam jeli, byl koncert Oh Wonder, který se konal ve středu v Rock Café. Když pomineme ukrutný vedro v klubu (propotila jsem všechno, co jsem měla na sobě, vlasy jsem měla klasicky jak lvíček a dýchat šlo hodně špatně), tak to nemělo jedinou chybičku. Předkapela Teepee byla hrozně roztomilá a samotní Oh Wonder byli boží! Druhý den jsme se prošli po Praze, skočili si na jídlo a docela unavení šli na Nike akci, na kterou jsme se ale hodně těšili a věděli, že nás rozhodně zase probudí:D Viděli jsme se s Pavlem Maslákem a Zuzanou Hejnovou, prohlídli si nové Nike LunarEpic Flyknit a hlavně si dali skvělý trénink v podobě 11km s N+TC po cestě k tomu. V partě několika lidí s Nike trenéry to je vždycky taková zábava, že vám vůbec nepříjde, že běžíte tolik a při workoutu makáte daleko víc než normálně!

Děkuju za boží výlet♥

37-2
37-1
Nejlepší borůvkový cheesecake, co jsem kdy měla♥

37-3
37-4
37-5
37-6
37-7
37-8
37-9
#happycouple

37-10
37-11
37-13
Valdštejnská zahrada je snad to nejromantičtější místo♥

37-12
37-14
37-15
37-16
Šaty jsou moje, sako jsem s pevnou vůli nechala v Mangu :D
37-17
37-18
Nike everywhere

37-19
Dnes máme za sebou procházku na rozhlednu, nějaký váleníčko a za chvilku se sejdeme se ségrou a půjdeme všichni společně na Hledá se Dory! Nemůžu se dočkat, až tahle naše stará dobrá trojka vyrazí za týden do Budapeště!
Mějte se nádherně♥
G

4 komentáře

  1. Mňam, borůvkový cheesecake! Krásné fotky, všude ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takéto dni proste milujem ! Strávené s ľudmi, ktorých mám rada :) skvelé fotky :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný fotky :) Ty červený šaty jsou skvělý, nejsou z HM? Připomínají mi ty moje v khaki :D Juuu Budapešť, tam se chystáme v srpnu se ségrou :) PS: Kde jsi měla ten nejlepší čízekake?

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný fotky, ty červený šaty ti taak sluší! <3 A ten cheesecake? Mňam!! Škoda, že jsme se na Nike neviděly, koukám, že jste měli pěkně nabitej program!

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS