Social Media

FOOD TIP: VEGG-GO

127-9
Jelikož jsme do Budapeště vyráželi brzy ráno, rozhodli jsme se jet do Prahy už den předem. Se ségrou jsme se prošly do centra kouknout ještě po plavkách a nakoupit nějaké jídlo na snídani. Pak jsme vyzvedli Petříka a zamířili na véču. Chtěli jsme něco rychlého, takže se šlo pro fastfood. Já jsem ale využila blogerkovské výzvy (Blogerky.cz),  rozhodla se pro zdravý fastfood – Vegg-Go a rovnou si ho vzala to go, protože jsme nechtěli být zavření v obchoďáku a radši jsme si v parku udělali takový menší piknik před finálem mistrovství Evropy ve fotbale.

Musím se přiznat, že jsem na menu koukala už doma, ale i tak jsem před VeggGo stánkem stála snad půl hodiny a rozhodovala se co si dát. A to hlavně proto, že jak víte, vegan nejsem, takže přede mnou stálo opravdu hodně mnou nevyzkoušených kombinací. Milá slečna za barem byla ale hrozně ochotná a pomohla mi vybrat. Nakonec jsem tedy skončila s jednou miskou Ratatouile s rýží a druhou salátovou – červená řepa s batáty a kozím sýrem, cizrnový salát a puntíkatá dýně. Mhmmm, musíte to jít ochutnat taky! Jídlo bylo skvělé, humus tomu dodal ještě to správné dochucení a moje bříško bylo vážně moc spokojené. Říkala jsem příteli a ségře, že s takovými jídly bych snad to maso ani nepotřebovala. Což zas asi určitě kecám, ale pochutnala jsem si maximálně. Co se týče všech těch extrémů, do ničeho už nejdu, jsem prostě všežravec, ale na „občasném“ veganství apod. se mi hrozně líbí, že vás to naučí poznávat nové chutě a obohatí to váš jídelníček. Jsem moc ráda, že se u nás začínají objevovat zdravé verze fastfoodů, navíc když ještě vypadají tak stylově a jejich jídlo chutná skvěle.

127-12
127-11
127-10
127-13
127-2
127-7
127-6
127-5
127-4
127-3
127-1
127-8

Byli jste už ve Vegg-Go? Co tam máte nejradši?
My se už pomalu chystáme na cestu busem zpět domů, ale vy smutnit nemusíte, články z Budapeště na vás teprve čekají!
G

7 komentářů

  1. Mňamii to vypadá nádherně! Je to ten fastfood na Chodově nebo se pletuu? A sluší ti to, jako vždy!:*

    OdpovědětVymazat
  2. O Vegg-go čtu/slyším poprvé, ale dost mě to zaujalo, tak se asi podívám na jejich stránky :) Všechno to vypadá tak lákavě a věřím, to bylo moc dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Občas tam zajdu a jídlo je vážně moc dobré :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, moc hezký článek, ještě jsem tam nic neměla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné brýle :) moc ti to sluší !

    OdpovědětVymazat
  6. Já do běžných fast foodů už nechodím. Jeden čas jsme tam s přítelem zašli, ale ta kvalita jídla šla hodně dolů a ceny nahoru, takže proč bychom tam chodili... Zdravé to samozřejmě není a navíc když jsem se v jednom článku dočetla, že by toto jídlo mohlo vést k propuknutí deprese a není dobré na imunitní systém, tak to jsou zase o důvody víc, proč tam nechodit.

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS