Social Media

Happy Thoughts & Khaki

195-15

Někdy mě chytne tak neskutečná chuť k psaní článků, focení a upravování fotek a vymýšlení nových nápadů, že to je až neuvěřitelné. Musím se přiznat, že blogování je moje opravdová vášeň. Baví mě sportování, moje práce, učení se některých věcí ve škole, trávení volných chvil s kamarády, rodinou a přítelem, ale pokud mám říct něco, do čeho jsem opravdu zapálená, vážně je to můj blog. Kdybych měla o mnoho více času, říkám vám, že bych jen tvořila a psala nové články. Tohle je prostě moje místo, kde se cítím nejvíc sama sebou, můžu si tu dělat cokoliv jen chci a svým způsobem se realizovat.
Dneska jsem měla vážně úžasný den. Tak nějak od všeho trochu. Vstávala jsem v 5 ráno, v klidu se nasnídala, vyrazila do práce, kde dnes byli na směně super lidi, splnili jsme, co jsme měli a ještě se u toho pobavili. Ve tři mě vyzvedla mamka se ségrou a jeli jsme si dát do Cona Coffee kafe a popovídat o tom, co je nového, protože jsme teď přes týden u taťky. Se ségrou jsme plné energie vyrazily ještě běhat a užít si sluníčka. Teď už jsem sice večer sama v pokoji, boyfrienda mám na turnaji, ségru ve městě, ale i tak si to užívám - pouštím si Kyga a další taneční písničky, pročetla jsem si své oblíbené blogy a teď píšu vám. Rozhodla jsem se dnes bakalářku odsunout stranou a udělat si čas jen pro sebe. Hrozně si užívám tyhle momenty. I když kolem sebe nemám spoustu lidí, mám nejlepší náladu a nic mi nechybí:)
Potřebujete tyhle chvilky aspoň jednou týdně také?

Abych vám pověděla i něco k outfitu - poslední dobou se moc neparádím, protože jsem buď v domácím, sportovním nebo jdu do práce, kam ty moje nejhezčí kousky moc nenosím. Tyhle fotky jsou ale foceny zrovna v den, kdy jsem měla volno a mohla si tak vzít svoji novou košili z Manga a půjčenou bundičku od ségry, kterou naprosto miluju a vůbec nechápu, proč ji ségra tolik nenosí...tak ji prostě musím občas vyvenčit já O:)

195-6
195-7
195-8
195-9
195-16
195-4
195-2
195-3
195-1
195-11
195-12
195-10
195-5

Shirt - Mango
Jacket - Reserved
Jeans - Mango
Sneakers - Adidas
Sunnies - H&M
Rings - H&M
Necklace - SIX

Jak se vám fotky líbí? Po dlouhé době jsem vyměnila zlatou za stříbrnou a cítila jsem se v ní docela "fresh", asi bych si měla stříbrných doplňků pořídit více!
Mějte krásný víkend♥
G

10 komentářů

  1. Je hodne videt, ze blog tvoris s laskou a ne z povinnosti nebo vydelku, jak uz to na nekterych blozich je. A proto me tak bavis :) Takove dny mam celkem malo a proto si jich fakt vazim :) Jinak kosile je bozi, khaki jsem uplne propadla.

    OdpovědětVymazat
  2. To je peckaa zlato, ta bundicka je fakt super! Byt tebou tak ji segre zabavim :D <3 Já bych takový chvilky potrebovala porad!!

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS