Social Media

New Nike+ Studio

Ahojda!
Tak se hlaste, kdo jste byl minulou sobotu ve Slovanském domě, kde se otevíralo nové Nike+ studio? Já jsem si tuhle akci jako správná nikewoman a nikelover nemohla nechat ujít a jsem ráda, že jsem do nabitého víkendu tuhle akci vmáčkla. Byla jsem na lekci od 10hod a sama jsem se trochu zhrozila, když jsem o půle přišla na místo a viděla tu frontu, která se stále zvětšovala a zvětšovala. Vůbec jsem nečekala, že bude akce tak velká. Ale ještě více mě překvapilo celé Nike+ Studio! Prostory se mi hrozně líbily. Místnost pro odpočinek, vyzkoušení si nových Nike Free botiček a vůbec pozorování tolik Nike outfitů na jednom místě! A samotná tréninková hala? No, zůstala jsem stát s otevřenou pusou, co vám mám povídat:D Díky spoustě registrovaných lidí se začátek lekce protáhl až o hodinu, ale všichni měli k dispozici nějaké občerstvení, mohli doplňovat tekutiny, nechat se učesat a namalovat a pak se už všichni v bílých NTC tričkách spolu s Radkou Vandasovou dalšími Nike trenéry dali do toho a všechna černá NRC trička vyběhla ven! A jaký byl trénink? Klasický Nike workout, na který jsem zvyklá z lekcí z NTC lodě = kruhový trénink, střídání silových cviků s kardiem, super písničky, skvělí trenéři a velká zábava. U Nike tréninků se mi líbí, že vůbec nevadí, že se na ně vypravíte sami, nakonec jste stejně jedna skupina, která cvičí dohromady a vy si tam můžete najít nové kamarády se stejným zájmem.

16.4.-17
16.4.-19
16.4.-18
16.4.-16
16.4.-14
16.4.-13
16.4.-12
16.4.-11
16.4.-10
16.4.-9
16.4.-8
16.4.-7
16.4.-6
16.4.-5
16.4.-4
16.4.-3
16.4.-2
16.4.-1

Pokud byste chtěli vědět víc, všechny informace najdete tady, zaregistrovat se na Nike běhy můžete zde a na N+TC tady. Já se nejspíš vydám na Nike trénink 25.4.! Ale doufám, že se brzy domluvíme i s Petříkem a půjdeme si zaběhat jako jsme byli už minulý rok. Vůbec se nemusíte bát, jestli jste začátečníci, běhy jsou rozdělené podle výkonnosti a na NTC vám trenéři pomůžou a můžete si jet podle svého tempa:)

= vyražte si dát do těla s Nike co nejdříve!

Pusu
G

17 komentářů

  1. Skvělý fotky a mají to moc pěkný :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky z akcie. :) Vyzerá to tam božsky.
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to tam moc pěkně, ale zatím návštěvu neplánuju. Tyjo ale myslím si, že by jsi se mohla hned přidat k trenérům :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiši vážně?:O Já bych se přidala hned:D:D Ale určitě tam zajdi, já jsem z lekcí vždycky nadšená!

      Vymazat
  4. Odkud máš prosím ty fotky? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, ten prostor je úžasnej! Ještě když je fialová moje oblíbená barva :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda♥ Je vážně boží! Já sice fialovou nesnáším:D Ale tady mi nevadí:D

      Vymazat
  6. Tyjo to muselo bejt super ! Taky mě podle fotek překvapilo, kolik bylo na lekci lidí.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi boží!! Spletla bych si tě s trenérkou! <3

    OdpovědětVymazat
  8. Já teda musím říct, že mě ty tréninky od Niké moc nebaví. A to i přesto, že mi to telefon zvládá. Většinou to jsou takové generické pel mely všeho, co vám doporučují zdarma na YouTube. Čekal jsem od toho trochu větší přidanou hodnotu. Jako když si stáhnete náhleďák na blog z fotobanky a nevyfotíte a neupravíte si vlastní fotku na míru. ;-)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS