Social Media

Beauty Newbies

Je páteeek!
Chystám pro vás články, půjdu si zaběhat a pak hurá do práce. Čeká mě ale super víkend, na který se těším už nevím jak dlouho. Příští víkend budu mít pracovní, tak jsem ráda, že mám tenhle volný a můžu si ho užít podle sebe. Bude to zas takový odpočinek po celém týdnu, kdy ze školy utíkám do práce, kde jsem do večera, ráno tam jdu zase a pak opět rovnou do školy. Ale nestěžuju si ani tak. Navíc mám pocit, že jsou teď poslední dobou na mě všichni úplně nejhodnější. A to se pak všechny starosti překonávají mnohem lépe!

Dneska bych vám chtěla ukázat pár beauty kousků, které jsem si nedávno pořídila nebo je dostala. Některé jsem už stačila vyzkoušet, na některé se chystám. Každopádně budu moc ráda, když mi napíšete, jak jste s určitými produkty spokojené vy, pokud s nimi máte zkušenost.

10.3.-2

Sililevo lak na nehty, který je remineralizující a reparační, jsem dostala na vyzkoušení. Moje nehty jsou sice poměrně zdravé, pevné, rychle mi rostou a nemám s nimi extra problémy. Ale i tak jsem byla na tento přípravek moc zvědavá. Rovnou jsem druhou lahvičku dala i ségře, která má nehty o něco horší než já. Lak by se měl používat po dobu alespoň 3 měsíců, ale obě s Anet můžeme říct už teď, že je to fakt bomba! Mně se nehty vybělily, ségře rostou rychleji a celkově je máme obě mnohem pevnější. Chystám se vám udělat zvlášť extra nehtový článek, kde se dozvíte více, takže stay tuned.
Pokud by vás už teď zaujal, najdete ho zde.

10.3.-11

A když už jsme u těch nehtů, rovnou vám ukážu moje dvě novinky, kterým jsem neodolala, když byla v Tetě akce 1+1 na Maybelline laky Super Stay. Mentolová barva bude skvělá na jaro a sytě růžová na léto. Spolu s laky od KIKO jsou tyhle moje nejoblíbenější, protože drží fakt dlouho a jsou hezky lesklé.

10.3.-10

10.3.-9

10.3.-6

Skleněný pilník na paty od Bohemia Crystal bude perfektní pomocník na jaro i léto. V zimě moc s chodidly nemám problémy, ale znáte to, když přijde období balerínek a sandálků, je to vždycky horší. A nikdo nechce mít paty jako babička:D. A jaké má za mě plusy?
+ je to český výrobek
+ z každé strany má jinou brusnou plochu - pro odstranění ztvrdlé kůže a pro konečné zahlazení
+ skvěle padne do ruky
Nezapomeňte, že je lepší ho používat ve vodě, ne jen nasucho. My jsme z něj obě s mamkou nadšené a myslím, že s teplejším počasím budeme ještě víc:D Kdybyste o něj měli také zájem, najdete ho tady: http://www.crystales.cz/pilnik-na-paty

10.3.-7

10.3.-8

Tělový sprej I love... jsem dostala od kamarádky k svátku/narozeninám. Všechny produkty I love... miluju pro tu jejich vůni! A tenhle není výjimkou! Když mám takový víc lazy nebo jen čistě pracovní den, místo parfému požívám Victoria's Secret Body splashe a teď je můžu střídat s tímhle slaďoučkým sprejem♥

10.3.-5

Loreal Color Riche a Maybelline Color Sensational jsou mými nejnovějšími rtěnkami. Loreal má za mě ty nejlepší drogerkové rtěnky! Vydrží vážně všechno, skvěle se s nimi rty malují, nevysušují..zkrátka nemám jim nic vytknout! Ta od Maybelline je podle mě už o něco horší, ale zachraňuje ji její boží vůně a super barvička.
Loreal - odstín J'Lo's Pure Red
Maybelline - Hollywood Red

10.3.-4

10.3.-3

Když koukám na Vlasové tonikum z Havlíkovy apotéky, vzpomenu si na celý boží den s Kristý v Praze a taky na to, jak jsme strávily snad hodinu nad prohlížením všech mastiček, olejíčků a masek právě v Havlíkově apotéce. Myslím, že jsme se do této kosmetiky obě zamilovaly ještě před jejím vyzkoušením:D. Já jsem na tohle vlasové tonikum opravdu hodně zvědavá. Víte sami, že se svými vlasy nejsem moc spokojená, tak doufám, že mi tenhle malý zázrak aspoň trochu pomůže. Zatím na něj docela zapomínám a navíc si stále nejsem jistá, zda ho na pokožku hlavy aplikovat i v den umytí, abych po něm hned neměla mastné vlasy. Každopádně se hecnu, tonikum poputuje na noční stolek, abych na něj nezapomněla, vyzkouším a určitě vám dám vědět!

10.3.-1

11.3.-1

Poslední nováčky jsem dostala od svých zlatých visuálek v práci. Moc dobře vědí, že pořád fňukám nad těmi svými vlasy, tak mi udělaly radost šamponem a kondicionérem od Yves Rocher. Zrovna jsme se o nich bavily s Kristý, která s nimi vůbec nebyla spokojená, ale máme obě úplně jiné vlasy, takže já jsem na ně vážně zvědavá a nemůžu se dočkat, až je vyzkouším!

Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Budu mooc zvědavá na vaše názory na moje beauty novinky a zároveň mi také můžete napsat, co nového jste si pořídili vy!
Mějte boží víkend, já ho takový stoprocentně mít budu...a uvidím se s někým v sobotu na Years&Years?
G

12 komentářů

  1. Jsem Gábi moc zvědavá, jak ti sednou ty šampóny YR, kamarádce sedí skvěle (ale taky máme úplně jiný typ vlasů)..Ta rtěnka JLO ti šíleně sekne, musím se po ní taky podívat :D No jako vždy, skvělej článek <3 A taky si vždycky vzpomenu na Apotéku, jak jsme se rozplývaly absolutně nad vším :D Já se přiznám, že to tonikum na vlasy jsem si dala zatím asi dvakrát :D Musím se polepšit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem popravdě zvědavá taky:D Jeee a děkuji:)) tobě by určitě slušela taky:) a stopro by na tobě vypadala jinak, když mě všechno hází odstíny do růžový:D Já se musím taky polepšit:D

      Vymazat
  2. Ten mintový lak od Maybelline je úplně úúžasný! :) A tyhle šampony YR MILUJU!! Podle mě jedny z nejlepších šamponu vůbec, mám z nich neuvěřitelně jemné vlasy a zkrátka mi sedí nejlépe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Nádherná barva♥ Tyjo fakt? Tak to jsem na ně ještě víc zvědavá a mám velké očekávání:D

      Vymazat
  3. Loral rtěnky jsou super :)! A Apoteku chci taky vyzkoušet, tak jsem zvědavá, jak ti tonikum sedne.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten ošetřující lak mě opravdu zaujal :) sice používám řadu zpevňovačů, ale moje nehty jsou po letech otrhávání a špatné výživy křehké a poškozené :/ na jejich webu jsem se bohužel nedočetla, kde se dá sehnat.. :( nezanechala ti firma nějaké prodejny? :) po lacích od Maybelline taky koukám, barvičky jsou krásné :) hlavně mentolový v létě krásně kontrastuje s opálenou kůží <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu skvěly! Najdeš ho v lékárnách (možná i proto je tak super!) Tak se zkus kouknout na netu nebo někde u tebe v lékárně:)

      Vymazat
  5. Super novinky, laky majú naozaj krásne jarné odtiene :) A ten letáčik Si krásna ma zaujal, veľmi pekný nápad od danej firmy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten letáček je kouzelný, nechala jsem si ho na stole:)))

      Vymazat
  6. Máš krásné nehty! Nechávám si je teď narůst, ale některé jsou hodně problémové a dost se mi lámou.
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) já právě taky:) zkouším novou délku i tvar:D a Sililevo mi to dost ulehčuje:) mám teď nehty skvěle pevné i takhle dlouhé:)

      Vymazat

Instagram

Theme by STS