Social Media

RECIPE: Valentine's Day Breakfast

13.2.-4

Krásný sobotní večer!
Slavíte Valentýna? My ho s přítelem rozhodně nějak extra neprožíváme. Možná ale hlavně proto, že 5 dní před ním slavíme výročí, a tak máme svůj den lásky o něco dříve. Jak jsme ten den oslavili, jste si mohli přečíst v minulém článku. A dneska mám pro vás přichystaný recept na skvělou zamilovanou snídani, ať už Valentýn slavíte nebo ne. Je přece hezké udělat radost své druhé drahé polovičce i jen tak.

A myslím to vážně, tuhle snídani si nezapomeňte udělat! Dlouho jsem nic lepšího nesnídala♥

1 hrnek ovesných vloček
5 datlí
1 banán
1 lžička kypřícího prášku
2 vajíčka
trocha vody
skořice
1 hruška
+ sojový jogurt, oříšky, banán & datlový sirup

13.2.-8

Ovesné vločky s datlemi jsem rozmixovala v mixéru, přidala rozmačkaný banán, lžičku kypřícího prášku, 2 vajíčka, skořici, podle potřeby trochu vody a vše jsem pořádně promíchala. Asi 3/4 hrušky jsem nakrájela na malé kousky a přidala do směsi, kterou jsem vlila do formiček. Je jedno, jaké zvolíte. Já jsem příteli udělala jednu větší "bábovičku" a zbytek jsem přidala do formiček na muffiny. Troubu jsem si nastavila na 180°C a nechala 30 min péct. Konečná "výzdoba" je na vás. Já jsem ještě před pečením do formiček přidala srdíčko z hrušky a nakonec k upečeným bábovičkám přidala sojový jogurt (bez cukru!!!), oříšky, banán, zbylou část hrušky a vše polila datlovým sirupem. Mňam!


13.2.-7

13.2.-5

13.2.-6

13.2.-3

13.2.-2

13.2.-1

Tak plány na nedělní ráno jsou doufám jasné:D
Já zítra zase frčím do Prahy, tentokrát na Disclosure♥ Uvidím se tam s někým z vás?
G

6 komentářů

  1. Vypadá to krásně, vždycky mám ráda fotky tvých snídaní. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jee to vypadá skvěle a roztomile! Super tip <3 jinak my Valentýna taky neslavíme, u nás se láska rozdává celej rok..ale neco symbolickyho asi upeču :D

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá skvěle :) Určitě to někdy vyzkouším :) A to, že nebude Valentýn mi vůůbec nevadí :D

    OdpovědětVymazat
  4. je to jedna ci dve porcie receptik?

    OdpovědětVymazat
  5. Mnam! Tohle si v tydnu urcite ke snidani udelam :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS