Social Media

2 Days with Bae

Ahojda!
Tak jak je na vás zatím únor hodný? Musím říct, že já si ho užívám víc než dost. Prvních 14 dní jsem měla/mám opravdu nabitých a vypadá to, že další příští týden nebude výjimkou. Sice nestíhám všechno úplně, jak bych chtěla a často některé povinnosti jdou stranou A taky marně hledám den, kdy bych mohla dospat spánkový deficit, což se asi v budoucích dnech taky moc nepovede. Ale co, žijeme jen jednou, já to jeden den nakonec všechno dospím a všechny povinnosti si dodělám, fakt!:D

A dneska vám ukážu, jak probíhaly 2 konkrétní únorové dny. V úterý 9. to byly 4 roky od našeho prvního rande♥, tak jsme si udělali předvýročí v pondělí = udělala jsem nám VÝBORNOU snídani (recept bude brzy!), šli jsme si zaběhat, a pak jsem příteli uvařila ještě jeho nejoblíbenější těstoviny.

11.2.-23

11.2.-21

11.2.-20

11.2.-19

V úterý jsem naštěstí neměla práci, takže jsme si mohli užít spolu celý den. A jaký byl?

11.2.-17
Skvělý den nezačíná ničím jiným než dobrou snídaní! Čokoládové alpro+müsli+ovoce

11.2.-16

11.2.-15
Vyrazili jsme na výlet do Prahy a měli v plánu Petřín, procházky, jídlo, jídlo, jídlo, obchody, jídlo, jídlo, procházky, jídlo a jídlo:D

11.2.-13

11.2.-12
Trochu jsme nadávali cestou nahoru, ale bylo to boží. 

11.2.-11

11.2.-10
#happygirl

11.2.-9
Řekněte mi, jestli jste si toho všimli hned nebo ne. Já jsem chytla obří záchvat smíchu, když mi došlo, že jsme při focení zapomněli na to, že mi přítel nesl kabelku a místo jako zamilovaný pár vypadáme jako kamarádi a můj kamarád je na kluky:D

11.2.-8
Cacao♥ Můj boyfriend mě poslední dobou v kavárnách děsně provokuje. Vždycky si asi hodinu vybírám, jakej dortík si dám. Nakonec si spokojeně objednám, pevně přesvědčená, že můj dort bude ten nej. No a následně mě přítel přesvědčí o tom, že si on vybral ještě daleko víc....a já závidím:D

11.2.-7

11.2.-14

11.2.-6
Za ten půlrok, co jsem v Praze "bydlela", se mi tohle město hrozně zošklivilo, ale teď ho mám zase moc moc ráda! Vypadalo to i tak, že bych se tam zase vrátila, ale nakonec budou plány možná úplně jiný. Uvidíme, jak to všechno nakonec dopadne:)

11.2.-5
Bože, jak nás za ten celý den bolely nožky! Prochodili jsme celý centrum Prahy, mrkly i do pár obchodů (oba jsme si pořídili super doplňky na páteční ples!) a celý den zakončili v Cafe Imperial. Znáte lepší plán na výročí?♥

11.2.-4

11.2.-3

11.2.-2

11.2.-1

Teď mám 157 kilo, takže zapínám Nike+ Training Club:D
Mějte se nádherně♥
G


4 komentáře

  1. Je Imperial ♥ a to s kabelkou mě pobavilo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :) Já si od přítele nenechávám nosit kabelku, ale asi začnu :DDD Ale s tou mojí to bude asi vypadat trošku teple :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta kabelka pobavila :DD ale já bych si toho upřímně na první pohled nevšimla! Jinak boží fotky<3 A doufám, že se mi podaří tě ukecat do Prahy, haha :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych si té kabelky na první pohled nevšimla :D Ale pobavilo mě to :D Na všech fotkách ti to ale strašně sluší :) A taky mě pobavil ten poslední komentář.... Ty a 157 kg? To nebudeš mít, ani kdybys měla ten dortík každý den :D

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS