Social Media

Spend a day with me

spenadaywithme-blog

Ahoj!
Že teď bohužel nemám moc času, je asi vidět ze špatného updatu blogu. Letní semestr jde do finále, z nadcházejících zápočtů a zkoušek se asi zblázním, protože se učitelé rozhodli nám většinu věcí naházet do jednoho týdne. Včera jsem si proto musela napsat rozpis, kdy se co musím naučit a zároveň kdy si najít čas i na blog, aby tady nebylo moc ticho a nějaký článek se tu aspoň objevil. Do toho mám nějaké zažívací potíže, které nejspíš plynou z úpravy mého jídelníčku, o kterém vám napíšu zase jindy. Takže se stravuju vločkama, suchým pečivem, rýží a banány. Co vám mám povídat, moc nadšená z toho nejsem, ale snad se to brzy zlepší.

A pryč od problémů. Chtěla bych vám dnes napsat o středě, kdy byl naprosto skvělý den. Ráno jsme měli pouze jednu přednášku, která je navíc hrozně zábavná a vždycky se mi zdá, že místo hodiny a půl ve škole sedím 10 minut. Potom si mě vyzvedl můj přítel, zašli jsme vyfotit outfitové fotky, za odměnu jsem Petříčka ostříhala a byli jsme se naobědvat v naší oblíbené restauraci. O půl třetí jsem už měla sraz doma s mamkou, kde jsem se jen převlékla a vyrazily jsme na společné cvičení do Centra nových sportů u nás v Hradci, kde byla zrovna akce s Petrem Havlíčkem (Petry L. Krajčinovič a Jitky Vlkové) o zdravém životním stylu a zdravém myšlení. Byly jsme na pilates, bosu, vyzkoušely poprvé H.E.A.T. a hned potom se přemístily do sálu, kde už probíhala samotná akce. Sice jsme s mamkou čekaly trochu něco jiného, více povídání o stravě jako takové, ale spíš se hodně povídalo o psychice a coachingu. Ale i tak to bylo moc hezké, všichni krásně mluvili a Petr Havlíček je naživo stejný sympaťák jako v televizi. Kdyby někoho zajímalo, co se tam všechno rozebíralo, koukněte na internet, jestli tato akce nebude i ve vašem městě, popřípadě mi napište a nějaká videa bych mohla někam nahrát (ve vlogu najdete pouze kraťoučký sestřih). Obě jsme s mamkou odcházely s pocitem užitého odpoledne/večera a mamka navíc s podepsanou knížkou a společnou fotku P. Havlíčka.


Doufám, že si video užijete, brácha byl zase rozjetej, takže tam má své hvězdné momenty a Delinka opět nezklamala, ty její psí oči umí fantasticky :D.
Nezapomeňte mi napsat, jak se vám nový článek líbil a zároveň jaký byste si chtěli přečíst jako další. Na výběr máte z outfitu, jídelníčku, rad a inspirace ve stravování, povídání a fotek o workoutech nebo i něco z beauty kategorie!
Mějte se nááádherně!
G

8 komentářů

  1. Máš krásnýho brášku :-D ❤ a pejsánka! (Ten záběr "Please don't leave me" mě pobavil :-D Ale úplně jsem s pejskem cítila, náš taky vždycky kouká jako trdýlko .-D). A ta přednáška vypadala zajímavě :)
    http://myfitmind.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi to je snad nejlepší vlog co jsem zatím viděla!! Jsi strašně sympatická, stejně jako brácha a o tom psíkovi, no ten to vyhrál úplně!:D^^ A brácha má dobrý "vkus", ty "perníčky" z té kuchařky bych si dala taky :DD^^ Snad brzy přidáš zase další takové videjko, je skvělé:)
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný vlog! A doufám, že není poslední :) A já osobně bych si rráda přečetla (až samozdřejmě budeš mít čas :D) nějáký článek z rad a inspirací ve stravování nebo jídelníčkem :) Jinak jen tak dál!!

    OdpovědětVymazat
  4. ty si nejmilejsi blogerka ze vsech! a tvuj braska je nunaneeek ❤️ miluju tvoje clanky a videa :))

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezky vlog, takovy mily a i hezky zvolena hudba :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, Tvůj bráška nemá chybu :)) Takový milouš!
    Jinak moc pěkné video, takové milé, pěkně vybraná hudba a Tobě to mooooc sluší! :) Jak dlouho Ti tak trvá než se nalíčíš? A moc pěkné sportovní oblečení, kde jej nakupuješ? :)
    Na Tvůj blog jsem určitě nepřišla naposled!! Moc se mi zalíbil!

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. toto je jednoznačne najlepší blog :) a rada by som privítala ešte nejaký článok ohľadom tvojho stravovania :) a vlog sa ti veľmi vydaril :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky bych chtěla nějaké taková sezení s panem doktorem Havlíčkem, myslím, že to má v hlavě správně srovnané :))

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS