Social Media

Find your motivation

Ahoj všichni!

Zkouškové pokračuje, já se jen učím a chodím do práce a už z toho trochu blbnu (dnes jsem umyla nádobí, utřela ho a dala ho do myčky?!). Je za mnou předposlední zkouška a já místo toho, abych se radovala, nevěděla, co mám doma najednou dělat. Hned se jít učit na další zkoušku by mi nešlo, protože si mozek už musel aspoň trochu odpočinout, na blog se mi zrovna nic dělat nechtělo a neměla jsem náladu vlastně na nic. Stává se vám to někdy taky? Zachránil mě ale můj oblíbený tumblr, který mi vždy dodá motivaci i inspiraci. Stačilo projít moje oblíbené stránky a dobrá nálada byla hned zpět:) Pustila jsem se do cvičení, teď dokonce píšu nový článek a za chviličku má ke mně přijít přítel a můžeme si užít aspoň nějaký čas spolu - konečně!

Fotky, které vám dnes ukážu jsou ještě z prosince ze zápočtového týdne, kdy byly přede mnou Vánoce, všechno to těšení a zkoušky docela v nedohlednu. Je to úplně šílený, jak to všechno uteklo a během zkouškového stále utíká.
Na sobě mám kabátek, který už znáte, svetr a kabelku z H&M, košili a boty z Reserved a kalhoty z Tezenis. Doufám, že se vám fotky budou líbit:)
PS:Hodně štěstí těm, na které ještě nějaké zkoušky také čekají!

15.1.-4

15.1.-6

15.1.-1

15.1.-5

15.1.-3

G

13 komentářů

  1. Vypadáš moc krásně! :) Taky se mi občas stává, že nemám náladu vůbec na nic a nejradši bych na chvilku prostě neexistovala :) Ale je pravda, že když si začnu prohlížet obrázky na Weheartit, tak se mi taky nálada vždycky aspoň o kousek zlepší a na můj profil přibude spousta oblíbených obrázků :) Ale někdy tyhle stránky hrozně žerou čas, stává se mi, že se tam náhodně mrknu a projedu pár obrázků a nakonec jsem u toho strašně dlouho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju!♥ Přesně tak:D taky u toho vždycky sedím půl dne:D

      Vymazat
  2. gabriela ! Very chic look...Greetz Edwin www.foto-edwin.nl

    OdpovědětVymazat
  3. Máš tak pěkný hubený nožky :) Kočka
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. sluší ti to, ten kabát ze stradivariu je top!

    OdpovědětVymazat
  5. Sice nejsem na vysoké, ale uzavírání známek je u nás na gymplu šílené :D Moc ti to sluší! :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Upřímně se děsím, když čtu všechny ty příspěvky o zkouškovém :D Mám před maturitou a beztak mám pocit, že se každou chvíli zhroutím, tak jsem na sebe zvědavá na VŠ. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Je to hrozný, ale nějak se to vždycky zvládne:D

      Vymazat

Instagram

Theme by STS