Social Media

Room Tour (pictures&video)

8.11.-1

Myslím, že tu už nějaké fotky mého pokoje byly, ale pár věcí je pozměněných a přibylo i něco nového, takže jsem se rozhodla můj Room Tour aktualizovat a přidat ještě i video, které najdete na konci článku.

Můj pokoj je hodně holčičí a růžový. Těším se, až si budeme někdy zařizovat bydlení s přítelem. Moc mě baví nakupování dekorací a vymýšlení co a jak bude. Ve společném bydlení už pravděpodobně nic takhle růžového nebude:D, takže se snažím si to teď užívat do sytosti.
Nemám ráda, když je pokoj přeplácaný, ale zároveň zas ne úplně chladný bez dekorací. Mám zde poměrně hodně obrázků. Tři s Audrey Hepburn, dva velké nad skříní, jeden nad postelí, dva na novém stojánku a jeden u stolu. Všechny kromě těch s Audrey jsem si vyráběla sama, protože jsem chtěla něco originální, mně blízkého a navíc mně jejich výroba hrozně baví. Ostatní věci vám asi už popisovat nebudu, sami je uvidíte na fotkách, a pak hlavně na videu. Doufám, že se vám bude můj pokojit líbit a pokud byste měli nějaké otázky, tak mi je samozřejmě napište do komentářů.

8.11.-2

8.11.-3

8.11.-4

8.11.-5

8.11.-6

8.11.-7

8.11.-8

8.11.-9

8.11.-10

8.11.-11

8.11.-12



Nezapomeňte mě na mém youtube kanálu odebírat, protože v natáčení videí rozhodně budu pokračovat!
Mějte se krásně!
G

20 komentářů

  1. Krásné fotky i video, máš to v pokoji moc pěkné :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak kouzelný pokojík! bydlet v něm musí být hrozně příjemné :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Juuu máš nádherný pokojík! Takový jsem vždycky chtěla :) Budu s tím mým muset taky něco udělat :D Hlavně se mi líbí, jak to máš všechno krásně utříděné, čisto a tak :) Zajímalo by mě jak často si uklízíš? Protože u mě by takhle naklizeno moc dlouho nevydrželo :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se spíš uklízet průběžně, protože se ve svém pokoji moc necítím, když v něm mám bordel:D

      Vymazat
  4. Mas kouzelny pokojicek a to video je krasne natocene s milou hudbou ♡ Ja nikdy vlastni pokojicek nemela, ale ted si budeme zarizovat pokoj s pritelem u jeho rodicu. Jen skoda, ze zadna ruzova nebude no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až budu mít společný byt s přítelem, tak tu růžovou budu taky muset omezit:D

      Vymazat
  5. Máš krásný pokoj, mám podobný, akorát mám bílou i postel :)
    Máme stejné zrcadlo :D
    Chtěla jsem se zeptat, jak jsi spokojená s notebookem sony vaio? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) zrcadlo je nejlepší!:D A jako celkem ho mám ráda:D, ale znovu bych si ho už asi nekoupila. Nejvíc mi na něm asi vadí, že má hodně špatnou baterku.

      Vymazat
  6. Máš krásnu izbu, presne takú by som chcela, ale bohužial mam izbu s bratom.. video je tiež pekne spracované:)

    Kitti. , #THESTYLETALE

    OdpovědětVymazat
  7. Gabi, chcela by som sa ta opytay ze či si spokojna so svojim notebookom ? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela ano, jen má hodně špatnou baterku..Nevím teď jak přesně dlouho ho mám (asi dva roky..možná o něco víc) a bez nabíječky vydrží asi 20 minut:/:D

      Vymazat

Instagram

Theme by STS