Social Media

VIDEO: Our Trip to Italy

Ahoj!
Původně jsem měla v plánu psát úplně o něčem jiném, ale jelikož se mi dnes KONEČNĚ podařilo dodělat a nahrát video z Itálie na youtube, rozhodla jsem se vám ho ukázat hned! S úpravou videí jsem zatím úplný začátečník, ani jsem pořádně nevěděla, jaký program si mám stáhnout. Nejdřív jsem si stáhla trial verzi k jednomu editoru, který je variantou imovie pro windows. Byla jsem z toho programu docela nadšená, upravovala a stříhala....a když jsem video uložila, po celou dobu byl přes něj oranžový nápis s názvem editoru. 6 hodin práce v p.....:D Dnes jsem se trochu pokoukla po jiných programech a byla úspěšná! I tak to zatím není dokonalé, ale já se budu učit a ráda bych pro vás občas nějaká natočila! Měli byste nějaké konkrétní přání? 

A budu taky moc ráda, když mi napíšete, jak se vám moje první video líbilo a můžete mě odebírat a těšit se na další videa♥



G

9 komentářů

  1. Aaach Taliansko ♥ Skvelé video ! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé paráda!♥ Já jsem se ještě pořád k videu z dovolené nedostala, jsem ostuda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji♥ a já odepisuju pozdě a tvoje jsem už viděla a je božííí!!

      Vymazat
  3. Moc pěkné video! Super, budu ráda, když budeš natáčet další :). A tuhle písničku mám ráda, když jsem dělala jedno video s přítelem, tak jsem ji tam taky zrovna dala. Do Itálie bych se ráda podívala
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. krásnéé :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS