Social Media

Fall Outfit Inspiration

Po pravdě se ještě na 100% podzimně necítím, ale ono to na mě určitě přijde hned se začátkem školy = zítra. Vždy jsem mila jaro-a-léto-mil, ale od minulého roku si začínám užívat i podzim a zimu. Zapálit si svíčky v pokoji, dělat čaje do obřích hrnků, číst si, koukat na filmy pod dekou, chodit na kafíčka, atd atd. Něco na tomto ročním období opravdu bude! Navíc si myslím, že co se týče módy, na podzim se může člověk nejvíc vyřádit :D

Za dva týdny máme naplánovaný výlet do Prahy, na který se hrozně těším, protože máme v plánu podzimní nákupy a nějaké to dobré kafíčko a oběd určitě taky proběhne O:). Proto se teď silně držím a snažím se neutrácet, abych si mohla udělat radost v Praze! A vám dnes ukážu takový můj wishlist, který můžete brát i jako takovou menší podzimní inspiraci.

Pinky Pink

Růžová košile
je teď vysoko v mém wishlistu, není to sice extra podzimní kousek (hlavně co se barvy týče), ale košile mě teď začaly hrozně bavit a nějaká růžová kostkovaná/pruhovaná by se mi moc líbila.
Černé boty na podpatku
si naštěstí už můžu odškrtnout jako splněnou položku. Našla jsem ti perfektní v Pull&Bear a kdo mě sleduje na instagramu, už je mohl vidět.
Stříbrný náhrdelník
vlastním už jeden s růžovými aplikacemi, který jsem sehnala v H&M asi za 70Kč, ale chtěla bych ještě jeden neutrální. Naštěstí za něj ale nazaplatím ani kačku, protože si plánuji předělat jeden svůj starý.
Středně až tmavě modré jeany
bych si také moc přála, jelikož mám jedny z Manga, které už mám dýl a podle toho také vypadají.


Grey and Shine
Podzimní/zimní kabátek
by se mi vážně hodil, protože žádný takový nemám. Už jsem se zamilovala do jednoho černého ze Stradivariu, ale tenhle šedý se mi líbí snad ještě víc! Uvidíme, jak bude lov úspěšný.
Černé úzké kalhoty
jsou podle mě must-have v dívčím šatníku. Jsem ráda, že jsem jedny perfektní v Mangu našla.
Středně velká kabelka
by krásně doplnila mou sbírku, jelikož vlastním pouze velké nebo malé. A někdy prostě potřebujete více místa než jen na telefon a peněženku, ale zároveň nechcete tahat nic obřího.

Glam as a Punk rocker
Jednobarevnou šálu/šátek
opravdu potřebuji. Chtěla bych si pořídit nějakou šedou, černou nebo béžovou (nebo nejlépe všechny 3).
Béžová sukně
na Alexe Dagmar mě naprosto uchvátila! Nevím, jestli jste ji už na jejím blogu viděli, ale já se do ní uplně zamilovala a byla bych ráda, kdybych nějakou takovou sehnala.
Ready to Work
Šedý teploučký svetr
je také na těch nejvyšších příčkách v boji o kup mě-kup mě! Šedou jsem si tenhle podzim uplně zamilovala, vypadá krásně na basic tričku, huňatých svetrech, šálách, kabátech, na všem!
Stříbrné prstýnky
mi v mé sbírce dost chybí. A vlastně i stříbrné náramky. Zlatého mám dost a proto bych se teď chtěla pokouknout i po něčem stříbrném!

A abych k vám byla zcela upřímná, chtěla bych toho ještě mnohem víc!:D Novou peněženku, spoustu laků na nehty v podzimních barvičkách (dělám jak kdybych si minulý rok žádné nekupovala:D), koženkové legíny, nové rtěnky a spousta triček O:)
Co byste NUTNĚ na podzim potřebovali vy?:)
G

11 komentářů

  1. Já nutně potřebuji ještě jedny džíny, ale nějakou koženou bundičkou bych taky nepohrdla :D Samozřejmě že by se mi ale hodilo všechno, co máš ty ve svém wishlistu :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Mně by se taky hodilo všechno a ještě mnohem víc:D ale už se musí začít šetřit na Vánoce:D

      Vymazat
  2. Naozaj krásne outfity. Ja nutne potrebujem nejaké tie prechodné čižmičky, ale žiadne sa mi nepáčia :(

    Srdečne ťa pozývam na *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) taky se bojím, že až půjdu do obchodů, tak se mi nic nebude líbit:D:/

      Vymazat
  3. Skvelá inšpirácia! Obliekla by som si úplne všetko! :)
    Ja nutne potrebujem strašne veľa vecí na jeseň/zimu :D mala by som sa ísť pozrieť po obchodoch:)

    OdpovědětVymazat
  4. NUTNĚ potřebuju svetry :) Inspirace úžasná, musím říct, že se mi líbil každý ten outfit
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svetry jsou na sweather weather must have!:D:) A moc děkuji:)

      Vymazat
  5. Dokonalost ♥ myslím, že nutně potřebuju každý kousek ze všech koláží :D

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS