Social Media

Back in my hometown

Krásné pondělní ráno!
Po delší době se ozývám, už jsem zpátky doma z krásné dovolené. Opravdu jsme si to moc užili a viděli tolik úžasných míst, že jsme to snad ani ještě nebyli schopni vstřebat. Omlouvám se těm, které jsem odkázala na můj instagram s tím, že tam budu aktivní a budete moct sledovat, kde zrovna jsem. Asi v půlce prvního dne mi z nevysvětlitelného důvodu přestala na foťáku fungovat galerie, a tak jsem se nemohla dostat ani k jedné fotce. Nejdřív jsme se lekli, jestli tam vůbec všechny fotky jsou a jestli se ukládají, ale naštěstí se ani jedna neztratila a já se s vámi o ně už brzy budu moct podělit. Pravděpodobně je rozdělím do 4 článků, protože do jednoho by se určitě nevešly. Takže pokud máte rádi články s prázdninovou tématikou, sledujte můj blog a brzy tu toho bude hooodně (a dočkáte se i prvního videa)!

Nejdřív ze všeho si ale musím ve všem udělat pořádek, oběhat rodinu a vše jim povyprávět, kouknout na všechny mé oblíbené blogy, tumblry a instagramové účty a vlastně nejlépe už dnes naplánovat náš další výlet - a to se ségrou a přítelem do Vídně a do Prahy. But first  let me take a selfie  pořádně se nasnídat! Krupicová kaše s borůvkami, banány, mandlemi a kakaem, borůvková buchta a čaj v mým nejoblíbenějším hrníčku....co víc si teď přát O:)

4.8.-5

4.8.-4

4.8.-3

4.8.-2

4.8.-1

Mějte se krásně a těšte se na spoooustu italských fotek!
G

16 komentářů

  1. Vítej Gábi zpět. tyhle tvé sladké mňamozní dobroty tu chyběly - jedním velkým slovem MŇÁÁM! :-)
    A na fotečky se moc těším!
    Lucka

    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii:)) v zásobě jich mám strašně moc, takže jich tu zase brzy bude spoustu:D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Aaano..můj blog začíná být hodně snídaňový:D

      Vymazat
  3. Mňam krupicovou kaši už jsem dlooouho neměla :D Už vím, co bude v příštích dnech k snídani :) Domácí buchty jsou nejlepší ♥ Těším se na fotky :)

    http://lucy1616.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si ji dej, mně hrozně připomíná dětství:) to jsem skoro nic jiného nejedla:D

      Vymazat
  4. Allthough I've currently translated your blog in my language and Google translate is kinda bad (like always, haha!) I really like this article! Keep on bloggin', Isabella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank u so much!♥ I know the translator is very very bad:D But im not going to translate my post in english, because i don't have many foreign readers......maybe later:) But thank u again for your lovely words:))

      Vymazat
  5. Tak to je podle mě dokonalá snídaně! <3 A na fotky se těším! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá výborně:) z kolika gramů vloček děláš kaši?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji:) dělám to vždy podle oka, jaký mám hlad:D Ale většinou bych řekla tak kolem 50-60g :)

      Vymazat
  7. ježiš mňam to vyzerá skvele!!!:)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS