Social Media

New hoodie + Workouts Week 6


Dnes tu opět máme workoutový článek. Jsem ráda, že se mi po dlouhé době podařilo cvičit pětkrát týdně. Většinou cvičím čtyřikrát. Ale tento týden budu asi opět na čtyřech. Ale uvidíme, třeba to ještě nakonec výjde.
Jsem ráda, že v posledních dnech na sobě vidím nějaké zlepšení - jak ve zvládání cviků, tak ve vzhledu mého těla:D Příjde mi, že se vždycky třeba 2 měsíce "trápím", nebo spíš bych měla říct, že se snažím a snažím a dlouho mi něco nejde a pak příjde zlom a ze dne na den vidím nějaké výsledky. A to pak mám veeelkou radost! (chichi
Cvičit jsem začla asi v záři, kdy vznikl i můj (náš) blog. Vlastně jsem si prošla i třiceti denním plánem na zadek už někdy o prázdninách, takže bych řekla, že se cvikama na zadek jsem oproti zbytku těla trošku napřed:D. Takže to teď bude zhruba 5 měsíců, co se snažím pravidelně starat o svoje tělo a změny jsou opravdu hodně vidět! Naposledy na mně byly nějaké svaly vidět ve třinácti, kdy jsem dělala sportovní aerobic, ale když jsem s ním skončila, už to šlo jen z kopce. Ne že bych nic nedělala, věnovala jsem se atletice a pak přešla k cheerleaders a teď jsem u skupinového RockandRollu, ale už jsem se nikdy nevrátila do takové kondice. A tak jsem ráda, že se sebou opět něco dělám a baví mě to víc a víc!
Ale už dost mého srdcervoucího příběhu a jdu vám opět ukázat cvičen za minulý týden, kterými se můžete inspirovat.

PONDĚLÍ 3.2.
+ trénink RockandRollu

ÚTERÝ 4.2.
- 5 min zahřátí
- 5 min protažení
+ roztleskávání na hokeji

STŘEDA 5.2.
- 15 min Shoulder Shaper - NTC
- 5 min protažení

ČTVRTEK 6.2.
- 5 min zahřátí
- 30 min Abs and Butt - NTC
- 5 min protažení

PÁTEK 7.2.
- volno

SOBOTA 8.2.
- 30 min The Edge - NTC
- 5 min protažení

NEDĚLE 9.2.
- 5 min protažení

A ještě bych vám chtěla ukázat dárek od mého přítele k výročí. Hodně jsem se na něj zlobila, protože si nic nekupujeme a minulý rok jsme si spíš dali jen nějaké sladkosti. Ale je to moje zlatíčko, který mě dokáže naštvat, překvapit a udělat radost zároveň!...a asi už taky chce, abychom spolu šli běhat:D. Aneb..dostala jsem krásnou sportovní mikinu. Je fakt hodně příjemná a hezky ušitá. Takže děkujuuuu.






Doufám, že se mým cvičením inspirujete a že se vám líbí dárek od přítele:)
A mějte se krásně!!

-G

13 komentářů

  1. Ta mikina je úžasná! Taky bych nějakou podobnou potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taká by sa mi zišla k behaniu! Pekný darček. :)

    vladiesblog.blogspot.sk


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:) já už jsem mikču poprvé provětrala:))

      Vymazat
  3. Je to úplně mimo téma, ale musím Ti pochválit obočí! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu:D i když to je mimo téma, moc jsi mě potěšila!!:D:))

      Vymazat
  4. Hezky cvičíš:) mně se většinou dařilo cvičit 5x týdně, ale jak přišel třeťák, šlo to z kopce a nemám na cvičení čas :/
    Jinak ta mikina je skvělá, má úžasnou barvu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já si tu půl hoďku vždycky najdu:)) není to zas tak dlouhá doba:)) a děkujuu:))

      Vymazat
  5. ta mikča je super! taková by se mi také hodila!:) sluší ti;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:) já vážně super a hrozně příjemná na nošení:))

      Vymazat

Instagram

Theme by STS