Social Media

New stuff + wishlist

Krásnou slunečnou neděli všem!
Moje dny od poslední zkoušky jsou vážně skvělé! Užívám si každičkou chvilku toho, že se už nemusím učit a můžu si užívat chvilky s těmi nejbližšími. Včera jsme byli oslavit narozeniny ségry mého přítele v restauraci. Byl to jeden z nejlepších večerů za poslední dobu! O jídle snad ani nemusím mluvit, nejlepší kousky sýra jako předkrm, krůtí steak s grilovanou zeleninou a na závěr pana cotta s ostružinami...a to celé zalité pepsi a vínem (?! oba s přítelem víno nesnášíme, ale tohle nám zázračně chutnalo!) . Ale spíš šlo o to, že jsme si krásně popovídali a prostě užili hezký večer..znáte to(Ale to jídlo bych chtěla ještě jednou pochválit!:D). 

Ale o jídle to bude zase příště. Moje snídaně jsem vám už ukazovala tady a brzy se můžete těšit na obědy! Dnes bych vám naopak ráda ukázala, co mi do mého šatníku a drogeriové zásuvky přibylo v poslední době a co bych tam ještě chtěla mít (chichi, peněženko, třes se!)





Tuhle skvělou košili (Stradivarius) jsem si pořídila už před Vánoci, když jsem byla za kamarádka v Praze. Je skvělá na zkoušky, ale i na normální oblečení. Jako plus jsem brala to, že je udělaná jako bodýčko (i když ty patenty občas škrábou..grr) a také to, jak hezky vypadá i zezadu!





Kožené (teda koženkové) rukavice ze SIX jsou také pražským úlovkem. Skvěle se mi hodí k mojí beanie (kterou jste mohli vidět zde). Sice nějak extra v té největší zimě nezahřejou, ale podle mě vypadají moc hezky:)





Novou podprsenku jsem si přála už dlouho. Chtěla jsem nějakou černou a jednoduchou. A tuhle z H&M jsem popadla a nepustila:D Mají tam myslím ještě ty samé ve světle růžové a světle modré!



Zlaté a stříbrné věci, to je moje! Opravdu nutně bych potřebovala nějaké stříbrné doplňky, protože těch mám zoufale málo oproti těm zlatým. Ale, v zlaté barvě mají prostě hezčí kousky! Tyhle jednoduché, ale krásně náušnice jsem obdivovala v SIX asi před týdnem a včera mě s nimi překvapil přítel (za zvládnuté zkoušky). A já už je asi z uší nesudnám!♥



A teď tu máme kosmetiku.
Micelárku jsem chtěla hrozně vyzkoušet, má ji i ségra a jsem s ní opravdu moc spokojená!
Jelení lůj od Garnier už mám přesně tento třetí v řadě! Já mám pusu věčně suchou, ale ne po tomto balzámu!
O Rocket Volume jste mohli slyšet už v jednom z mých článků, kde jsem popisovala svůj smutný příběh, kde jsem si místo černé vzala hnědou (ovšem i hnědá vypadá jako černá, takže jupí!!)
A zásobička nových laků. Nový krycí a rychleschnoucí od essence je nutností, černý lak se chystám použít na čtvrteční ples a ten se třpytkami jsem dostala od kamarádky.



A nakonec bych vám chtěla ukázat, jaké nové kousky by se mi hodily (teda..spíš je nutně potřebuju, jak jinak).
Botky jsou z asosu, ale já mám vyhlídnuté jedny podobně v H&Mku, ale tady v Hradci už nemají moje číslo a hlavně doufám, že je taky někdy zlevní, aneb Praho těš se!
Jeany si musím koupit na sto procent, ty moje už přesluhují a chtělo by to nějaký nový odstín:) (obrázek opět asos)
Hodinky Marc by Marc Jacobs jsou mým velkým přáním. Přemýšlím, jestli to zkusit a přát si je od rodičů k narozeninám. Opravdu bych je moc chtěla, ale na druhou stranu, kolik věci by se místo nich dalo pořídit že joo.
Kožená bundička taková nutnost není, ale tenhle typ se mi hrozně líbí!
Veliký necklace by byl také super, ale jeden krásný jsem už dostala k Vánocům od ségry, takže si nějaký koupím, jen kdyžb bude cenově výhodný:D
A do nikeových botiček jsem se zamilovala. Sice jsem ještě neměla ani šanci obout moje Air maxky, ale až ta chvíle nastane, ráda bych je střídala ještě s těmito.

Sečteno podtrženo, znáte to, máte věcí plnou skříň, ale těch nových není nikdy dost!
Do komentářů mi určitě napište, co je ve vašem wishlistu a mějte se krásně!


22 komentářů

  1. Ty rukavice jsou krásné! Jinak tento mi přijde ta kožená bunda, podle obrázku vypadá úplně stejně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tie rukavice ma asi najviac zaujali :) Sú originálne a pekné :) A čo sa týka wishlistu tak také rifle chcem aj ja :p
    L a - S i s s i

    OdpovědětVymazat
  3. Inak ..čo tak vzájomné sledovanie cez GFC ? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Řasenku mám uplně stejnou je fajn :)) akorát blbě se odmalovává a to mě hrozně štve.. máš také problém?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, tak s tím nemám vůbec problém:) a nekoupila sis tu voděodolnou?:) Já mám totiž normální a ta mi jde odličovákem na oči a tou micelárkou krásně odlíčit:)

      Vymazat
    2. Vidíš to mě ani nenapadlo :D mám uplně stejnou jak Ty na fotce a nevšimla jsem si,že by tam bylo něco napsanýho o voděodolnosti musím mrknout třeba jsem přehlídla..;)

      Vymazat
    3. Nejsem si jistá, jestli ta voděodolná nevypadá maličko jinak, ale koukni:D:)

      Vymazat
  5. Ta košile/bodyčko je krásná, taky přemýšlím o podobné. Ten balzám od Garnier je moje stálice:) jiný balzám si už nekupuji ;-) Jinak pěkný článek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) já, když ho vidím někde ve slevě, tak koupím rovnou dva:D abych měla do zásoby:D

      Vymazat
  6. ten balzam na pery mam aj ja ale este som ho neskusala :)

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  7. Tie rukavice vyzeraju ako skvelo! ;) Inak co sa tyka wishlistu, ak zhanas naozaj dobru bundu byt tebou by som vyskusala Mango. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee děkuji za radu!:) Až pojedu do Prahy, tak se tam určitě kouknu:))

      Vymazat
  8. Tak ty rukavice jsou naprosto bombový! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Hodinky jsou parádní :) ted jsem dosetrila na uplne stejne, ale stribrne... tak doufam, ze uz je brzo budu mit :)
    Botky a bunda vypadají také skvele! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) já doufám, že nějaké perfektní, s kterými si budu stoprocentně jistá, taky najdu:))

      Vymazat

Instagram

Theme by STS