Social Media

Pre-Christmas Update


Krásné předvánoční odpoledne všem!:)
Už se snad ani nebudu omlouvat nebo slibovat hory doly. Zase tu byla delší odmlka, ale co už..teď jsem tady:D A mám se vážně skvěle! Ve škole jsem splnila vše, co jsem do Vánoc splnit měla. Cvičím si doma stále (i když míň..), ale jsem na sebe fakt pyšná(no pochval se že jo..), protože ty Vánoce tak nutí ležet jen na gauči, koukat na filmy a krást cukroví .

[taťka včera strojil stromeček]

A přesně před týdnem jsem byla za těma nejlepšíma holkama pod sluncem v Praze. Byly to takové moje první Vánoce z těch všech šesti:D. V pondělí večer jsme byly na skvělých těstovinách, prošly jsme se kouknout na vánoční trhy, povídaly si dlouho do noci a druhý den byly ve Starbucks předat si dárečky:) a trošku si zanakupovat. Co vám mám říkat, uteklo to jako voda a už se těším, až je zas obě uvidím!


[moje dárečky pro holky....co jsem dostala já, uvidíte až později]

A musím se pochválit ještě jednou. Včera jsem dobalila všechny dárečky (33 kusů!) a celý tělo mě z toho bolí ještě teď:D






[a u balení dárků nesměly chybět první kousky cukrovíčka od babičky]

[a u mlsání zas nesměla chybět Delinka..jak jinak]


A já pro dnešek končím. Dárečky zabaleny, nehty nalakovány a já se už můžu těšit na moje druhé Vánoce (s mým přítelem), které proběhnou dnes. Napište mi, jak probíhá váš předvánoční den a já už utíkám...těšit se na to všechno!!

PS: Komu se líbí náš nový design?:)

Krásně Vánoce Vám všem!!!

3 komentáře

  1. Pekný design. :)
    Super fotky...my sme tiež zdobili stromček včera.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten cerveny lak...parada, moc se mi libi taky, jak jsou zabalene darecky..chic, ale ne prezdobene;)
    Krasne Vanoce vam a rodinam:)
    Jana

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS