Social Media

Workouts 14.10. - 20.10.


A je tu zase sportovní článek. Opět budu moc ráda, když dolů do komentáře napíšete, jak jste minulý týden posilovali nebo prostě celkově sportovali vy:) Ráda se inspiruji i od vás!
Pondělí: Sem asi není co dodat. Toto deseti minutové cvičení jsem dělala i minulý týden a je to takové, že se nepředřete, ale aspoň něco málo pro svoje tělo uděláte. Odkaz 
Úterý: Opět video z minulého týdne. Ukazuje to jen to, že mě tohle cvičení baví:D Posilování nohou a břicha na 20 minut. Odkaz
Středa: Ve středu jsem chtěla změnu, a tak jsem po dlouhé době zapla můj foťák s androidem, kde mám nainstalovanou aplikaci Nike Traing Club (ke stažení zde), kde najdete spoustu cvičení. Nejsou to sice videa, na obrazovce se vám ukazují pouze obrázky a čas, ale je to doprovázené hlasem, který vám říká, jak správně cvik máte dělat a jak dlouho ještě. Navíc si každý cvik před začátkem posilování můžete pustit v ukázkovém videu. Možná někdy udělám extra článek pouze o této aplikaci, protože mi přijde fakt super! Já jsem tedy ve středu cvičila podle Sofie Boutelly, kterou určitě moc dobře znáte a co víc k ní..je prostě úžasná, stejně jako její cvičení na břicho!
Ukázka:

Zdroj 
Čtvrtek:
Pátek: Začla jsem roztleskávat na hokeji a i když to není nějak extra náročné, pohyb to taky je:D 
Sobota: V sobotu jsme si byli s přítelem na hodinu zaplavat po dlouhé době:) 
Neděle: A opět roztleskávání (a to jsem se už fakt zapotila, nevím proč bylo na stadionu takové vedro!!) 
A to bude asi pro dnešek všechno. Mějte se krásně!


7 komentářů

  1. Skvělý článek :), jinak vidím, že jste taky z Hradce, tak Vám fandím ještě více :)

    OdpovědětVymazat
  2. U mě by ses moc nenainspirovala, to spíš já hlatám sportovní inspiraci tady u tebe. Jsem v poslední době líná jako hroch, tak mi dáváš elán ke cvičení. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný článek, hezky máš všechno naplánované :)..

    OdpovědětVymazat
  4. Já cvičím nejvíc asi Cardio workout s Bobem Harperem, pak kick box od Jilian je taky jedno z mych oblibenych videi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek a skvělé tipy!!!! Strašně moc ti to sluší. Jinak krásný blog, a jen tak dále. Ráda budu sledovat.:)))) Těším se na další příspěvky.:)

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS