Social Media

What's in my school bag?


Školu jsem začala sice už před týdnem, ale napadlo mě, že bych vám mohla ukázat, co do školy nosím v mojí tašce. Taška je ze Zary a je to už loňský model, takže jsem ji koupila ve slevě :)) A vyhovuje mi..kromě toho že se do ní nevejdou desky ani sešit A4 aniž by se zmačkal:D Takže jsem si na zápisky pořídila menší desky, ale vůbec mi to nevadí:).









1 - nacpaná peněženka s 3D vzorem srti zvířátka
2 - můj milovanej tangle teezer, na kterej nedám dopustit!!
3 - psací pomůcky
4 - Nokia N9, kterou bych ráda vyměnila za nějakej Samsung, ale musim počkat, až se můj nynější rozbije:D
5 - foťák v pouzdru od mojí sestřičky O:)
6 - jelení lůj s faktorem 30, který už nejspíš vyměním za jelení lůj na zimu
7 - protibakteriální gel od kamarádky
8 - zápisky rozdělené podle předmětů do desek
9 - můj diář od Září po Prosinec 2013
10 - zápisníček na všechno možný

Plus tam ještě chybí pití a sváča, ale o tom bych mohla zvlášť udělat příspěvek příště:) Nosíte něco zvláštního do školy vy?:) 

3 komentáře

  1. Skvělé fotky! A konečně někdo, kdo v tašce nenosí kopec hloupostí :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ja mám Tangle Teezer! A tá kabelka je krásna. Ja v taške nosím samé blbosti, ale samozrejme je tam okrem toho aj všetko dôležité. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS