Social Media

Drogérie a moje úlovky :D



Ahoj všichni ! :) Po dlouhém přemýšlení , co všechno potřebuji , jsem konečně vyrazila do dm :) S nákupem jsem zatím více než spokojena , ale nějakých velkých recenzí na výrobky se tu nedočkáte , jelikož jsem žádný z těchto produktů ještě nikdy předtím nevyzkoušela ;) Přesto se pokusím vám nějak popsat moje dojmy atd. :)) ( Nedivte se , proč mám některé věci 2x, přejíždím skoro každý týden od mamky k tátovi a tahat s sebou sprcháče , šampony a tělová mléka se mi opravdu nechce :D )

Jako první tady máme tyhle úžasné sprcháče :) Jeden Černá třešeň a druhý Vodní meloun :) Jestli jste už někdy tyhle sprchové gely měli , jistě dobře víte , že neodolatelně voní :D Myslím , že tady těch Dermacol Aroma Ritual se vyrábí asi 6 druhů : třešeň, meloun , limetka s černým rybízem (kterou jsem měla taky  možnost vyzkoušet :)), pomeranč v čokoládě, pistácie a ten poslední si nejsem jistá .. ale na obalu byly myslím nějaké květy něčeho :DD Já mám ráda, že když se s ním vysprchujete , tak ještě hodně dlouho večer voníte :D ( i přes to , že se namažete tělovým mlékem :)) A cena je přijatelná - 40 Kč :)

Pak jsou tady tahle tělová mléka :) Asi nejsou nějak extra hydratační nebo tak , ale mně to nevadí :) . Na to jak jsou velká , stálo jedno jednom 53 Kč :)

Na řadu přichází šampoony :D Žádné zkušenosti s nimi nemám , ale doufám , že budou víc než fajn :D Tyhle jsou konkrétně pro větší lesk na blonďaté vlasy :)

Normální anti-perspirant :) Píšou , že vydrží 2 dny , nedělá fleky na oblečení a je bez alkoholu :) stál 50 Kč :) Krásně vonííí :D

A pak tenhle odlakovač :3 Museli jsme si ho se ségrou koupit , jelikož  ten minulý (Lilien) byl na prd :) Jinak tento odlakovač  doporučovala PetraLovelyHair v jednom ze svých videí :) Stál 65 Kč ,ale je skoro 2x větší než normální odlakovače :) (má 238,5 ml :D )

Pokud jste sledovali náš blok od začátku , tak už tento štěteček od Essence znáte :) Měla ho tu vyfocený ségra , která je s ním (pokud vím ) spokojena :)

Taky jsme si koupili tyhle krémy na ruce :) Já ten růžový a ségra oranžový. Můj je vyloženě na suché a drsné ruce ( což já mám -- hlavně v zimě :/ :D ) , ségry je myslím na normální ruce :D

Pak jsou tu nakonec ještě 3 výrobky , které si teprve plánuji koupit :) Micelární voda od LOREAL a BBcream a pudr od Rimmel :)

Takže to by bylo vše a pokud máte nějaké dotazy na tyto produkty či zkušenosti a rady , určitě napište :) zatím ahoj :D



8 komentářů

  1. Všechno vypadá moc dobře :) Ten deodorant od Garnieru můžu jenom doporučit, sama ho používám skoro pořád :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten poslední sprcháč od Dermacolu je jasmínovej, nedávno jsem k němu čuchala :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som si akurát kúpila Dermacol pistáciu a mám už doma čerešňu :)

    Inak pozyvam na moje 4 vyrocie blogu a giveaway o GUCCI RUSH 75ML! tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  4. ten melounový sprcháč bych brala všema deseti! :))

    OdpovědětVymazat
  5. ten šampon more blond od balei mám taky:) myslim že po něm sem měla i světlejší vlasy ale přijde mě že se mi po něm rychle mastí vlasy..:D a ty sprcháče bych chtělaaa:)

    OdpovědětVymazat
  6. Sprcháče jsou fakt super!! A ten šampón mi snad nebude mastit vlasy, uvidím:))

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS