Social Media

Working out

Poslední dobou se snažím aspoň trochu cvičit doma, protože přes prázdniny nebylo moc tréninků s holkama a člověk jí samý dobrý věci, když má tolik volnýho času (navíc když má brigádu v pekárně). A já nejsem velkej fanoušek posiloven, i přes to že jsem tam v dětství trávila každý odpoledne díky rodičům. Navíc v poslední době je na internetu spousta videí, podle kterých se dá posilovat, cokoliv chcete a všemi možnými způsoby.
Ale už k věci:D Chtěla jsem vám ukázat, podle kterých konkrétně jsem cvičila já - včera a dneska.

Včera:
Tohle není až zas tak těžký posilování..možná kdyby se přidalo víc opakování:)

A tohle mi naopak dalo docela zabrat:D

Dnes:
Dneska jsem se chtěla soustředit pouze na břicho, takže jsem si našla dvě cvičení z 30-ti denního plánu na břišní svaly, podle kterého jsme dřív cvičili s mým přítelem:).



Tak mi dejte vědět, podle čeho a jak často cvičíte vy :). 

Okomentovat

Instagram

Theme by STS