Social Media

I swear !

Ve škole to je a bude asi horký , takže budu přidávat články spíše o víkendu a v týdnu jen , když budu mít čas ... což doufám , že si udělám ;D ..Dneska byl mrtě den :D A to proto , že jsem si koupila nové boty , troje tepláky , tričko ( sice obyčejé , ale pohled na něj mě taky rozveselí :D ) a mikinu <3 .. V nějakém příštím článku se určitě objeví fotky , některých kousků :) Nerada to píšu , ale hlavou se mi nehoní nic jiného než texty a melodie všelijakých písniček , které jsem dnes poslouchala , tudíž tam nemám už žádné místo pro vymýšlení nějakého dlouhého článku :( .. Ale JÁ přísahám a slibuju , že příští článek bude dlouhý a bude kvalitně vybavený fotografiemi :DDD A teď mě prosím omluvte .. začínám mít zase maličko hlad :D

1 komentář

Instagram

Theme by STS